آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

قوی و ضعیف

به عقیده من آدم ها در تجربه کردن حوادث ورویداد های ناگوار دو دسته هستند:
آن دسته که درد میکشند وسپس نه تنها از آن حادثه واتفاق

درس میگیرند،بلکه شخصیت وریشه‌ی وجودشان را قوی تر میکنند

تا آن رویداد پایان یابد وعذاب تکرار نشود
ودیگری دسته‌ای هستند که
به هر نحوی ودرهر موقعیتی
نمیتوانند پاپس بکشند وروح غمدار خود را از یک گودالی مملو از درد وعذاب بیرون بکشند
اگر هم ان موقعیت ورخداد ملال آور توسط دیگری یا به کل تمام شود
ممکن است بارها برایشان اتفاق بیوفتد ودرسی نگیرند
قدرت نمیگیرند وضعیف باقی میمانند.

الف_ع🌻

۱ موافق ۰ مخالف
اطراف من پر شده از آدم هایی که درد می کشن
و درس نمی گیرن
از اون سیاهی میان بیرون
و دوباره خودشون رو توش پرت می کنن
و گاهی وقتا میشینم و با خودم فکر می کنم که این میتونه یه بیماری مسری باشه
چون عدم وجود امید در درونشون و تکرار بیشمار اشتباهاتشون اون هم بدون ذره ای تفکر باعث میشه که این روحیه به صورت خودکار توی اطرافیانشون هم فعال بشه
اینه که باعث میشه حداقل بخاطر خودمون هم که شده تا حد زیادی ازشون فاصله بگیریم
البته زیاد هستن آدم هایی که بلند می شن آدم هایی که قوی تر می شن
ولی پیدا کردنشون سخته
برای من سخت بوده خیلی کم دیدم
شاید از هر 10 نفر 2،3 نفر
و شاید هم کمتر!
اما این روحیه توی وجود هممون هست اینکه دوست نداریم توی حال بد بمونیم و توی سیاهی غرق بشیم اما بعضی ها اونقدر توش می مونن که بهش عادت میکنن
و این جزو زندگیشون میشه(:

درسته 

چنین آدمایی خب به اطرافشون هم انرژی منفی میدن!وفاصله بهتره..
امیدوارم اطراف مون پراز ادم های قوی بشه🌹

تعداد کدوم دسته بیشتره؟

فکر میکنم قوی ها

چون اونطوری ک میبینیم
کلا اکثرانسان ها به مرور زمان قوی ترمیشن
حالایه نفر با یه تجربه
یه نفر با دوبارتجربه🤷‍♀️
البته بازم این فکرمنه وممکنه مثلا اگر ازنظرعلمی
وروانشناسی تحقیق کنیم مثلابه یه جواب متفاوت برسیم😅
نظر خودت چیه؟:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان