آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

ماهیگیری در شب🌌

امشب در مسیر اطرافمون رو بیابون فراگرفته،همیشه تو سفر های جاده ای خیلی کم میخوابم و بیشتر از اطرافم لذت میبرم

مثلا از طلوع خورشید وابرای صورتی پنبه‌ای واز آسمونای مرموز وزیبای شب تو کویر.نمیدونم دیدین یانه اما برای من همیشه آسمون کویر وبیابون یه طور عجیبی زیباست وکاش میتونستم زیبایی که میبینم رو ثبت کنم اما هنوز به این آرزوی بچگیم نرسیدم:)

محو ستاره ها شده بودم که بعضی هاشون به چشمم شکل های تازه ای داشتن ،البته شاید بخاطر اینکه ساعت ۴صبح شده ودیگه اسپرسو هم جواب نیست!

با دیدن شکل هاشون یاد این قسمت از سریال فوق‌العاده love death+ robots افتادم

قسمت دوازدهم Fish Night


 در این قسمت از سریال با یک فروشنده جوان و دیگری پیر همراه می شویم که در بیابان ماشینشان خراب می شود و به قصد برگشت با پای پیاده تا شب استراحت می کنند. اما وقتی شب بیدار می شوند خودشان را در میان اقیانوسی رنگارنگ می بینند. همانطور که پیرمرد در ابتدا می گوید جهان پیر است و تمام این بیابان ها قبلا اقیانوس بوده اند.

.

+بقیه اش رو علاقه داشتین حتما با کیفیت بهترببینید، این سریال معرکه است وهر قسمتش یک داستان متفاوت داره:)

اگر تماشا کردین نظرتونو بگین البته من کوتاهش کردم اینجا فقط یک بخشش هست.

 

۹ موافق ۰ مخالف
قالب وبت هم خیلی قشنگ شده
الان که اومدم دیدمش باز، یهو زمینه اش بهم یه حس باحالی داد
شبیه به یه پارچه نخی با طرح آفتابگردون (انگار پهنش کردی رو چمنا)

خیلی نازشده*_*

ازخودتم تشکرکن😅

اولا که دلمون کویر خواست
دوما باید قول بدی باهم بریم
سوما عکس هم اگه نمیشه، میتونی نقاشی اش کنی
تصویری از شب کویر
سریال هم که آره اصلا یه حال دیگه اسا

باهم ایشالا:)

ارره نقاشیییی ایده خوبیه دوستدارم
بله بله این قسمتشو خیلی دوستداشتم

قالب جدید مبارک باشه.
من خاطرم هست دوران کارشناسی هر وقت می‌خواستم آرامش پیدا کنم به کنج پشت‌بوم می‌رفتم و به تماشای ستاره‌ها مشغول می‌شدم.

مممنوننمم

چقدر جالب آرامش خوبی داره*_*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان