آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

غلت زدن‌ در باورِ غلط

ازدرون حس میکنم اون ادم توگذشته ام دیگه من نیستم و اون یکی دیگه بود
درصورتی که ازبیرون نگاه کنی فقط یک کل میبینی
یک کل منسجم که شاید تغییراتی کرده باشه ولی بازم همونه!
اما خب خودمون    "هم خودم هم منِ گذشته"
بهتر میدونیم که اون اصلا من نبود!
طی سال های اخیر خودم بودم ومیدونم تغییراتی کردم
تغییرات درونی چیزهایی هستن که خودمون بهتر تشخیص میدیم
میدونی منظورم واقعا عوض شدنه
اینجوری نیست که تویه موقعیت از کرده ات پشیمونی

ولی تویه موقعیت دیگه همون رفتار رو جوردیگه انجام بدی
انگارهنوز داریش اون رفتارو

و چیزی این وسط جز پشیمونی خودت عوض نشده
.
تغییر یعنی وقتی که راجع به یه رفتار نظرت عوض شده 

دیگه انجامش نمیدی یا سعی میکنی انجام نشه حتی توموقعیت های مختلف
تا کلا قطع بشه
.
خیلیامون هنوز همونیم
فقط توباور غلطِ این که "من تغییرکردم"  غلت میزنیم!
خیلیامونم واقعا تغییرکردیم ولی فقط خودمون ازدرون متوجه‌‌ش میشیم:)

۱ موافق ۰ مخالف
همینطوره تغییر کردن از نقطه ای شروع میشه که با خود واقعیمون روبه رو میشیم..
و گاهی تو توهمیم و گاهی واقعا پوست انداختیم و خودمون میفهمیم حتی اگه دیده نشه ..
تغییر شجاعت و جسارت میخواد و درد داره.. آفرین بهت👏👏

دقیقا مرسی ازت وازنگاهت:))🌹

تغییر کردن و تغییر دادن جرأت میخواد
که تو داری

*_*

اره. منم تغییراتمو هر چند هفته یبار به یک بهانه‌ای متوجه میشم. تغییر من شاید نزولی بوده یعنی احساس میکنم از اون سجاد بی‌باکِ نترس تنزل پیدا کردم به یه سجاد محافظه کارِ موقعیت سنجِ چمیدونم معمولی! اصلا خوشحال نیستم اصلا از تغییری که کردم لذت نمیبرم.

بعضی وقتا موقعیت وتجربه هاباعث میشه ادم محافظه کاربشه:)

خوبیش اینه دست خودمونه واینم میتونی تغییرش بدی به مرور

من تغییر کردم!
خیلی هم تغییر کردم
و نه تنها خودم
بلکه آدم های اطرافم هم متوجه این تغییر شدن
و از نظر من این تغییر خیلی بهم کمک میکنه حالا هرکی هرجور دوس داره ببینتش
منکه ازش راضی عم(:

دقیقافقط کافیه خودمون راضی باشیم:)

خیلی از اطرافیان مهم نیس ک این تغییرو دوستدارن
یاقبول میکنن یانه
ته تهش دونفر وارد زندگیت میشن که دقیقا باهمین تغییر 
دوست دارن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان