آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

خرمالو🍁🍂

دیدی خرمالو را که میخوری دهانت شیرین میشود

لذت میبری ازاین گِرد نارنجی رنگ وبیشتر خواستارش میشوی چون خاص است

طعم مال خودش است
مثل میوه های دیگر نیست که بگویی عه این هم مثل نارنگیست!
نه این خودِ خرمالوست..
وطعمش تورا به ولع خواستن بیشتر میندازد..
هی میچشی ومیچشی که وسط راه گس میشود
دهانت را میزند،اصلا حس عجیبیست که نمیتوانی جز در دهانت جای دیگر آن را لمس کنی!
البته این ضربه ای که بهت میزند،بخاطر قسمتی از وجودش بوده که هنوز کامل نرسیده است..
ناراحت نمیشوی انقدر که بگویی دیگر هیچوقت خرمالو نمیخورم
هنوز هم "خرمالو" است برای تو
منتهی شاید کمی درذهنت فقط کمی نا امید شوی
شاید پیش خودت بگویی:انتظارش را نداشتم اما همچنان دوستش دارم..
بالاخره حتی خرمالوهم قسمت های نرسیده دارد!
راستی بگذریم ازتمام این توضیحاتِ بی درو پیکر

.
من هم یک خرمالوهستم...

الف_ع🌻

پ.ن:من این دست سازه‌ی‌خودمو شدیدا دوست:)

۱ موافق ۰ مخالف
نمی‌دونستم که گس شدن از نرسیدن هست.
تشبیه قشنگی بود.
متاسافانه شناسایی بخش نارس انسان‌ها به راحتی قابل شناسایی نیست و گاهی آدم لطمه زیادی می‌خوره.

ممنونم🌹فکرمیکنم آدما اصلا تازمان زیادی بخش های نارس دارن

واین طبیعت آدمه،این طبیعت موجب بدبینی خودمن مثلاشده
دیگه تو هر روابط جدیدی منتظر این بخشا هستم که خیلی سوپرایز نشم!!

اصلا فکر کنم عشق زرد و نارنجی باشه.
...

جدا چرا زرد ونارنجی؟

بنظر من رنگین کمونه..انواع واقسام حس هارو توخودش داره

با این تفاسیر به نظرم هممون یک جورهایی شبیه خرمالو باشیم(:
+خیلییییی قشنگه (ولی از دور هم خرمالوعه هم گوجه)

دقیقا فکرمیکنم هممون هستیم:)

قسمت های نرسیده ای داریم که به مرور میرسن
+مرررسی🌹اره ازنزدیک رنگش مشخص ترمیشه که نارنجیه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان