آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

تابستان پَر🕊

اگر بگویم این تابستان بدترین تابستانِ عمرم بوده اغراق نکرده ام..
از تمام آن لذت هایی که فصل گرما را همیشه برای من متمایزمیکرد جاماندم
وازهیچکدام لذت نبردم
روحم حالا فصل پاییز راطلب میکند
بازهم نه بخاطر لذت های ریز ودرشت وزیبایی هایش
بلکه فقط بخاطر "سرما".
حیف بستنی ها و نور ها وخیابان هایی که دیگر هیچوقت مثل قبل نخواهندشد
بامن قهرخواهند کرد چون مثل یک بچه‌ی بی اشتها به همه‌شان "یک نَح"گفتم
ودر را به روی تابستان بستم.

_

عوضش از بارونای پاییز ولباس گرما وقهوه ها لذت میبرم :)

چه حسی به پاییز دارید؟🚶‍♀️

۴ موافق ۰ مخالف
پاییز رو دوست دارم چون بارون داره :)

بارونای پاییز حقیقتا خیلی قشنگه *_*

پاییز رو واقعا دوست دارم اما این تابستون هم خوب و بد گذشت:) البته خوبیاش بیشتر از لحظات سختش بود...
اما بین فصل ها حال و هوای اوایل بهار قبل از گرم شدن هوا رو خیلی دوست دارم..هوای خوب عطر بهارنارنج تعطیلات و حس خوبش همیشه حالم رو خوب میکنه

خوشحالم وامیدوارم خیلی سخت نگذشته باشه:)

..
واقعا بهار واین حال هوایی که توصیف کردی توذهن من ازبقیه فصل ها خاص تره
خیلی خیلی حال خوب کنه دقیقا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان