آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

جهانِ خالی💫

چند شب قبل، داشتم برای اشتباهاتم اشک میریختم و میگفتم که همه چیز پوچ است
منظورم ازهمه چیز حتی زمین وزمان بود
درهمین حال یک‌آن زیر پایم خالی شد
و درآسمانی سراسر تیره ولی پر ستاره افتادم

در هوا معلق بودم
درست مثل معلق شدن سوفی(قلعه متحرک هاول) بین آسمان وزمین
شاید پذیرفتن حقیقت این چنین سخت بود که حتما باید خود را میدیدم
زیرپایم خالیست،من معلق هستم
شاید دنیا پوچ نباشد
زیر پای من پوچ است.

۴ موافق ۰ مخالف
واقعا این کرونا با ما چه کرد(:

ایشالا که چندماه دیگه به روال قبل برگردیم

ماهم شبیه آدمای قبلی که بودیم بشیم🥺😅

چه حس مشترکی
کم کم که بتونیم بیرون بریم و تو کافه ها و کتاب فروشیا و طبیعت بگردیم همه چیز حس بهتری پیدا میکنه

من قشنگ نیازدارم برگردم به دوران قبل کرونا که هفته ای ۳روز کلاس بودم وبقیشم بیرون:)

ولی خب امیدوارم هروز بهتر بشه ودقیقا بریم کافه ها وکتاب فروشیا و...🌼

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان