آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

🌱

در پِی علاقه وشکوفایی
خود را زنده میکنیم
آری ما مردگانی بیش نبودیم،نفس کشیدن را چه دخلیست به "زنده" بودن؟
آوایی از درون مارا بیدارکرد
هوشیار شدیم
وبادستان خود خاک را کنارزدیم
سربه بیرون آورده ایم،به دنبال آفتاب وذرات درخشان معلق در هوا
همچنان که آوای درون بلند تر وبلندترمیشد
مانیز از تابوتِ خاکی مان، عزیمت کردیم
خاک هارا کنار زدیم وقَد عَلَم کردیم🌱

گوش کن:)👇


پ.ن:بعداز هزااران بارگوش دادن تصمیم گرفتم اینجاهم بذارمش!،

الف_ع🌻

۲ موافق ۰ مخالف
این رشد تا رسیدن به آسمان ادامه دارد.

:)


من چند بار صفحه را رفرش کردم صوتی برای گوش دادن نبود!

برای خود من هم توگوشی بالا نمیاره البته نمیدونم چرا..همون اهنگی هست که لینکشو بهتون دادم

هرچی فکر می کنم یادم نمیاد این رو کجا شنیدم

یه قسمت هاییش احتمالا تکراریه برات

مثلا سرازخاک بیرون اوردن وقد علم کردن و..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان