آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

چالش پاترونوس

جذاب ترین چالشی بود که دیدم:)
فکرمیکنم نه فقط من بلکه خیلی ها یادگرفتن باخاطراتشون بازی کنن!
میدونی چطور؟
اینجوری که خاطرات قشنگ از شخص یا دوست مورد علاقت رو جمع میکنی دقیقا مثل توفیلما!
یه آهنگ ملایم روش میزاری
این گلچین سرجمع چندثانیه است اما
همون چندثانیه که مملو از اولین ها
لبخند ها..بارون،آغوش، دویدن هاو..و..
میشه پاترونوس من:)
به اوج این اهنگ وموزیکش دقت کنید
Im lost in a rainbow🌈



پ.ن:یادمه بچه که بودم تویه کارتون دستگاهی ساخته بودن میتونستن باهاش خاطرات رو از ذهن به تصویر بکشن،مثل تلوزیون
وهمیشه آرزو داشتم این دستگاهو بسازن ومن بتونم این گلچین های مخصوص خودمو به اشتراک بزارم
همه ببینن چقد قشنگن اینا واندازه‌ی خودم لذت ببرن!

۱ موافق ۰ مخالف
واقعا این چالش خیلی تفکر آمیز بود و کلا دوست داشتی بود، منکه خیلی دوسش داشتم😅
آهنگه خیلی قشنگ بود(:
+منم دارم فک می کنم به اون روزی که بشه خاطراتمون بریزیم رو فلش(:

منم خیلی دوسش داشتم وخیلی بهش فکرکردم

که کدوم خاطره؟دراخر شد مجموع خاطره ها که بشه پاترونوس..
یعنی مجموعی از عشق وباور ها و...
+این اهنگو واقعا خیلی دوسش دارم:)
الان یاد یه قسمت ازسریال black mirrorافتاد
با گذاشتن یه تراشه تومغز فکرمیکنم،میتونستن دوباره 
به خاطرع ها دسترسی پیداکنن وحتی توی تی وی پخش کنن!
خیلی جالبه؛)

چه آهنگی پخش می‌کنی؟

آهنگ experience البته:)
و valse از evgeni grinko

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان