آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

Good things🌌

کاش میتونستم کل حسای خوبی که از یه نفر یا یه مکان ویه چیزی میگیرمو یه جا سیو کنم
مثلا بریزم تویه بطری شیشه‌ای کوچولو
هروقت که دل تنگ شدم
یا در دسترس نبود در بطری رو باز کنم ومثل یه شیشه عطر داخلش رو بو کنم
کاش میشد چیزای خوبو نگه‌داشت.

۵ موافق ۰ مخالف
سلام
به قول pepsi در لحظه زندگی کن، کاش گفتنا هیچ دردی رو چاره نمیکنه😄

سلام

ممنونم و درحال حاضر درتلاشم که همینکارو بکنم🌸
کاش گفتنا تومغز همیشه وجود دارن
حتی اگر دردی هم دوا نکنن:)

واقعا کاش میشد. بعضی احساسات جدا قشنگ و ناب و خاصن

واقعا هستن وتجربه ثابت کرده خیلی تکرار نمیشن:)

عکسو که دیدم یاد مغازه جادو افتادم که یه شیشه حاوی محتویات پودر رنگی میفروخت :)))

آرررره:)

یه شیشه‌ی جادویی عه

میشه. نامش «نوشتن» است :)

کاش کامل بانوشتن میشد.

درحال حاضر به متنی که دوسال پیش نوشتم نگاه میکنم
ودیگه حس اون لحظه رو نمیتونم ازش بگیرم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان