آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

حاوی صحنه های دلخراش🔞

تفریح جدید من
خوندن پرونده های قتل بود
پرونده هایی که اکثرا در دهه های قبلی اتفاق افتادن و به نوعی زیادی سروصدا کردن.
برای شخصی مثل من که فیلم ترسناک میبینم وشب کابوسش رو میبینم
اصلا حرکت جالبی نبود:)))

وباعث شد شبا به این فکر کنم که چقدر ساده میمیریم
وآیا آدم میتونه انقدر راحت انسان دیگه ای رو بکشه؟
وقتی این پرونده های قتل رو جزئی تر نگاه کردم متوجه شدم که برخی کودکی پر رنج ودردی داشتن ونمودش رو در بزرگسالی نشون داده مثل پرونده آیلین وورنوس که بازیگر قابلی هم نقشش رو در فیلم monster ایفا کرده
برخی دچار اختلال ضداجتماعی وچندشخصیتی و...بودن واز هوش نسبتا بالایی هم برخوردار بودند.
دو الی چند نفر ازاین قاتلین که مصاحبه هاشون رو دیدم به طور واضحی میگفتن که هیچ احساسی در کشتن شخص یا اشخاص نداشتن:)
چندتا ازاین پرونده ها رو اینجا میزارم وبنظرم عجیب ترینشون پرونده زودیاک بود.
چطور ممکنه هنوز پیداش نکرده باشن؟؟
_
دلم به حال این قاتل سوخت!چون درکش کردم...

پرونده ایلین ورنوس


واز درک این موارد به کل عاجز بودم وپیش خودم گفتم انسان لعنتی چته؟؟..

پرونده زودیاک

پرونده رادنی آلکالا

پرونده جسیکا لانسفورد

پرونده دامر

_

و درآخر این چند فیلم مربوط به پرونده های بالا هستن 

مربوط به پرونده زودیاک

مربوط به پرونده جسیکا لانسفورد باکمی اغراق

پرونده آیلین وورنوس

_

در آخر دراین پرونده ها هیچ چیز لذت بخشی وجود نداره که بگم امیدوارم لذت ببرید!

شاید بهتره بگم امیدوارم آگاه بشیم...

و بهم بگید که لینک ها بالامیاره؟:)

۱ موافق ۰ مخالف
من یک جا خوندم که Gary Francis Poste همون قاتل زودیاک بوده.
البته من خودم روحیه‌اش رو ندارم این‌ها رو نگاه کنم.

راجع بهش میخونم حتما.

خب ایرادی هم نداره :)

اول این که خدا رو شکر میزنه Bad Request: Invalid url encoding
دوم این که، واقعا پرونده قتل اشتراک میزاری؟ این خودش قتل رویاهای ما مردمه!

لینک هارو درست کردم:)

چه بگم..شاید قتل رویا خوب باشه.

مگه بدن بچه 9 ساله تحمل چه مقدار تجاوز و داره که نمرده بوده 0__0

تازه میگه هنگام بازجویی احتمال زنده بودنش بوده /:

مثل اینکه داره!

یادمون نره که زمان های قدیم تر ۹ساله هارو به سوی همسرداری هدایت میکردن!
البته خیلی واقعا اطلاعی ندارم که چقدر آسیب میزنه و...

ودف /: الکالا چرا هی زندانی میشد دوباره ازاد میشد /:
چقدر مسخره /:

بله دقیقا حالاتوپرونده های دیگه هم زیاد دیدم که قانون شل گرفته یا آزاد شدن:)

زودیاک ورنوس دامر
نمیاد لینکاش

لینک هارو اصلاح کردم عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان