آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

Wave

بزن روی تصویر🌊

اگر زندگی هرکس یه موزیک غمگین یا شاد داشته باشه

این موزیک غمگینِ منِ

You dont know, but I know what I had

.

۴ موافق ۰ مخالف
چه آهنگ غمگین خوبی دوستش داشتم 🥰

خوبه که دوسش داشتی عزیزم:)

خب اون یه دونه موزیک شاده چیه؟

In this shirt_

Im lost in a rain bow🌈

چرا گیف عه شبیه فیلم ترسناکا بود :"""

اارره:))از موزیک ویدیوی خود خواننده استLana del rey

فکر می‌کنم نوشتن در قدم اول برای خودمونه.
جدا از اون همین که افرادی باشند که با دقت بخونند ولو افراد کم بنظرم با ارزشه.

بله درسته

االبته همینطوره برای منم فکرمیکنم اگر افراد ی مثل شما وچندتا ازدوستان نمیخوندن
نوشتن اینجا دیگه صفایی نداشت:)

فکر کنم این روزها غمگینی که چیزی نمی‌نویسی.
پیشنهاد می‌کنم تو هم از چیزی بنویسی!
مرسی از موسیقی.

غمگین نیستم درواقع مشکل دیگه ای دارم که برمن چیره میشه هرچندوقت یکبار.

دلم میخواد اما حس نمیکنم نوشته هام چیزی ارائه بدن برای بقیه ولی ممنونم🙏
واینا هم بیشتر برون ریزیه.
امیدوارم برای شما غمگین نباشه آرامش بخش باشهD:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان