آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

Je te laisserai🎹

Anime:the garden of words🎬

بزنید رو عکس:)

_

۴ موافق ۰ مخالف
من عموم‌ کارهایی معروف آقای میازاکی را از خردسالی تا به الان نگاه کردم. فکر کنم اولینش هم زمان دبستان پرنسس مونونوکه بود اون هم بدون دوبله و زیرنویس. آن زمان چیزی ازش نفهمیدم :))
با این وجود اگه فیلم سینمایی خوبی مد نظرت داری خوشحال می‌شم پیشنهاد بدی.
متاسفانه پلن B یا چیز جذابی باقی نمونده. به هر حال امیدوارم به مرور اوضاع بهتر بشه.

خب پس شما خوباشو دیدی:)

چقد جالب خب حقیقتا انیمه ها ازفهم ما توی اون سن خارج هم بودن البته.
_
من تو نظرم بیشتر ژانر درام بود بهتون معرفی کنم "مدفن کرم های شب‌تاب" "باغ کلمات" "پنج سانتی متر درثانیه" "وایولت اورگاردن"  "صدای خاموش" "باد برمیخیزد" 
"flavors of youth"
در مواقع بیکاری شاید خوب باشن.
_
امیدوارم خیلی بهتر بشه🌱

*اموجی اشک ریختن درحال لبخند زدن*
هعی
هعی

آخییی*_*♡


داداشم یه انیمه مای هیرو اکادمیا می‌بینه منم چون زمان ناهار هست باهاش نگاه می‌کنم. حقیقتاً خیلی سر کیف نیستم به چیز خاصی بپردازم. آنقدر در حلقه اپلای کردن گیر کردم که لذت همه چیز را از یاد بردم و به چیزی علاقه ندارم. حس می‌کنم زندگی پس از اپلای کردن شروع بشه!

"مای هیرو"رو هنوز ندیدم فکرمیکنم براتون خوب باشه سر یه تایمی میبینید محض سرگرمی‌.بیشتر توذهنم انیمه های سینمایی ودرام بود برای معرفی چون اکثرا از سبک فانتزی وتخیلی خوششون نمیاد مخصوصا آقایون!

.
ای بابا،از حال خودتون وخوشی هاتون غافل نشید:)
امیدوارم واقعا روزی رو ببینیم که از اپلای موفق نوشتین:)خوشحال میشم
البته اگر نشد هم به پلن ب و...پناه ببرید دیگه ولی ازخودتون وخوشی غافل نشید.

پسره که عاشق معلمه میشه ؟

آرره خودشه

این انیمه رو بخاطر باروناش دوستدارم:)

دستت درد نکنه آهنگ آرامش‌بخش و قشنگ هست.
داستان انیمه در خصوص چی هست؟

خوشحالم که دوسش داشتین.

یک انیمه کوتاه هست "باغ کلمات"
در رابطه با یک داستان عاشقانه وتقریبا پیش پا افتاده عشق یک معلم ودانش آموز
البته تو انیمه به جزعیات بیشتر پرداخته وهمین قشنگش کرده
جزعیات دنیای واقعی مثل"بارون"
این رو هم از یک سایت که نقد انیمه رو گذاشته بود برداشتم:
(برای یک بار هم که شده ورای قوانین درست یا غلط دیکته‌شده در جوامع‌مان برویم و برای یک بار هم که شده، راجع به چیزی که همه گفته‌اند بد است، تصوری مثبت کنیم. باور کنیم ضرری ندارد)
.
انیمه میبینید؟سبک خاصی هست که چندتایی با مفهوم وزیبا میتونم معرفی کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان