آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

ایکاروس"افسانه‌ی یونانی"🕊

من یک ایکار هستم..
اینبار اما، خودم
برای خود بال هایی خواهم ساخت
تابه سمت نور و "آگاهی"پروازکنم
پروازکنم که درجریان باشم..
درجریانِ کمال..
وآگاهیِ مسحورکننده

که درآسمان ها به شکل خورشید یک جهان را غذامیدهد!
این حجم از تابش، سوزاننده ودرناک است‌.‌
بال های من خواهدسوخت ودر اوج!
تجزیه خواهم شد..
به ذرات ریزونورانی‌ای در آسمان تبدیل میشوم وخواهم مرد..
چه کسی ذرات نورانی مرا ببیند ودریابد
چه دگر‌ هیچ اثری دراین خاک‌ازمن نماند
وحتی همچو ایکاروس ذرات تنم نصیب ماهی هاهم نشود‌‌..
این سوختن برای آگاهی وکمالِ‌من
فراتراز لذت است
شاید معنوی باشد
انقدر معنوی که اسمش را فقط‌یک چیز میگذارم

.
"تبدیل شدن به نور"

.

پ.ن:خیلی دوستش‌دارم:)))

الف_ع🌻

۱ موافق ۰ مخالف
منم خیلی دوسش دااااارم

تو خودت خیلی خووبی چون:*

منم خیلی دوسش دارم((:

خوشحال شدمم*-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان