آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

قاب دلخواه من

سلاممم

منم تو چالش وبلاگ بلاگردون "قالب دلخواه خانه  من"شرکت میکنم:)

خب من همیشه عاشق عکس گرفتن ازماه بودم ویه روز عصر ماه انقدر نزدیک بود

که خودش انگار میخواست ثبت بشه:))

واقعا نمیدونم میشه دوتا عکس گذاشت یانه

ولی دلم نیومد بین این دوتا عکسم که جفتشم توحیاط خونه گرفتم 

یکی رو انتخاب کنم:))

تیکه ی سمت راست واون میله های سفید رسما انگار شاخه‌ های درخته!

ودعوت میکنم ازدوستای گلم طبق شرایط چالش که اگر دلتون خواست شرکت کنید:) 

yekidie 

Sepideh

fatemeh

۱ موافق ۰ مخالف
چه عکس های زیبایی !!
تو عکاسی سر رشته دارین ؟
خیلییییی قشنگه

مرسی از نگاهت:)

نه درواقع هیچوقت بصورت حرفه ای شروعش نکردم
والان بیشتر تفننی دنبال میکنم
خیلی خوبه که خوشت اومده:)🌸

چقد قشنگ بودن عکساااا

مرررسی قشنگ دیدی:)

نه خداییش دلم می خواد
از نظر فنی یه مشکلی ایجاد شده😅
که انشالله اگه به موقع برطرف شد منم توی چالش شرکت میکنم😉

امیدوارم رفع بشه زودتر

 دوستدارم عکساتو ببینم*-*

چه خوبن عکسا😍

خوب میبینی😍🌸

اون عکس که از ماه گرفتی که عالیه
اون یکی هم خیلی هنرمندانه است

تو نظر لطفته:*🌻

خیلی خیلی خوبه اون عکسی که از ماه گرفتی

خیلی خوبه که خوشت اومد🌸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان