آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

چالش"چرا مینویسم❓"

این چالش یاهمراهی باعث شد دقیق تر فکرکنم
یعنی ازجواب ها که((تخلیه ذهنی،رشد تفکرو..))باشه بگذریم
میپرسم اصلا ازاول چرا مینوشتم؟
چیشد که شروع به‌نوشتن کردم!
همه چیز‌باخاطره نویسی شروع شد
بعدکم کم یه شخصیت خیالی داشتم به اسم"پاییزه"

که برای اون بصورت نامه وارمینوشتم
.
طی همین دوره های مختلفِ نوشتن هام

ازداستان گرفته تا شعر ومتن کوتاه..
متوجه شدم که کلمات چقدر قدرتمندن
ونوشتن قدرت منه
پس مینویسم:)‌
.
بنظرم این واقعا یک قدرت،استعداد،یا به قولی‌ خاصش کنیم

و بگیم "عطیه‌"هست

مثل هرهنر دیگه‌ای که دوستش دارم،نقاشی یا موسیقی یا عکاسی...
اینکه احساسات خاصت رو توسط
بازی با کلمات وجمله ها به خوبی توصیف کنی
یاحتی فراتر
تصورات وتخیلات ذهنت رو با بقیه هم به اشتراک بزاری.

.

پ.ن:چالش ماهانه بود از وبلاگyekidie که از ۵شهریور تو نُت گوشی‌من خاک میخورد!

الف_ع🌻

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان