آفتابگردون

ترانه میشوم..قلم میشوم شعر میشوم.. تا از ذرات وجود من براین خاک باقی بماند

💫"لوموس"⚡

کسی که در تاریک ترین لحظات بوده و
" ازآن گذر کرده "
معنای امیدواری را خوب میفهمد..
گاهی یادمان میرود که چه چیزهایی را تجربه کردیم

((مثلا ازخود میپرسی چرا انقدر امیدواری؟))
سپس مثل پریدن داخل

قدح خاطرات در هری پاتر صاف توی لحظاتی میوفتی

که زندگی را رسما وداع گفته بودی..
دوباره با همان لحظات زجر میکشی
وبعد که به صحنه‌ی اکنون میرسی..
" اکنونی که قلبت شکفته است و قوی ترشدی "
میفهمی ، اگر ان شب ها واقعا دگر هیچ میشدی
تمام این خوشی ها واین قدرت را ازدست داده بودی!!
پیش خود میگویم دیگر نخندیده بودم
احساسات نابی را تجربه نکرده بودم
خودم را پیدانکرده بودم..
.
آه لعنتی خب ان موقع خیلی بی ثمر میمردم!
ودنیا کاملا بدونِ من میشد..
.
خوشحالم که از قعر تاریکی به این روشنایی صعود کرده ام..
قلبم شکفته است
وبا امید میتپد..
من ازآن لحظه‌ی مرگ عبور کردم وتصمیم گرفتم که

لااقل یاشاد بمیرم یا برای چیزی که واقعا ارزشمند است!


به قول یوستین گاردر نویسنده مورد علاقم ؛)

((بدون دریافت شگفتی زندگی تصور مرگ نیزناممکن است.))

.

_لوموس:یک وِرد در کتاب "هری‌پاتر" برای روشنایی💫

.

الف_ع🌻

۰ موافق ۰ مخالف
یادم به روزهای سیاهم که میفته،، به رنجهای عمیقم.. به دردهایی که تا مغز استخوانم رو سوزوندن،،، دیگه حالا با مهر نگاهشون میکنم چون زندگی رو، قوانینش رو یادم دادن و من الان بیشتر از همیشه خودم رو دوست دارم..
مرسی از قلم زیبات...

دقیقا منم فقط میگم خوب شد که بودن وشدن

چون قوی ترشدم؛)
اگر اون رنج ها نبودن الان ما این نبودیم..
مرسی از نگاهت🌸

دقیقا عین حقیقتو گفتی :)
آدمی وقتی چوبدستیشو میگیره دستش و لوموس میگه ، باید امیدوار باشه
مبادا اشتباهی نوکس بگه و دوباره تو قعر تاریکی فرو بره :)

چه قشنگ تفسیرش کردی

دقیقا*_*

چه زیبا
واقعا هم همین شکلیه

اوهوم:)

هیچ می‌دونستی من چقدر امید و انگیزه می‌گیرم از نوشته‌هات؟ که قلبم چقدر می‌شکفه و قوی‌تر می‌شه با خوندنشون؟
همیشه همینقدر روشنی بباره از واژه‌هات، سوفی آفتاب گردون زیبا. ^^

والان من دوبرابر انگیزه گرفتم ازاین نظر قشنگت*_*

مرررسی از مهربوونیت خوشحالم که خوشت اومده
:)❤🌹🌸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان